Dagen innan julafton vann jag den här fina boken av polarisbokförlag som hade en tävling på Instagram. Ska bli spännande att läsa!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Nina
Dagen innan julafton vann jag den här fina boken av polarisbokförlag som hade en tävling på Instagram. Ska bli spännande att läsa!
Kram Nina
Idag kom min bokvinst då jag vann böcker hos Kattis. Tre jättefina böcker som jag ser fram emot att läsa.
Första delen i en historisk fantasyserie-"Sveablot"
Lucinda Rielys bok "Pärlsystern"
Samt Elisabet Nemerts bok "Älvorna kulle"
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Nina
"Bodygard" av Katherine Center utgiven av Mius förlag . Svenskt omslag; Daniel Åberg. Bokrecension ; I den här boken får vi följa...