lördag 1 juni 2024

Summering av maj månads läsning

 

Jag hade ju en hög med 14 böcker jag inte hade hunnit recensera från april månad, och jag är nu i fatt dessa i alla fall vilket är skönt. Plus dessa fjorton böcker har jag även läst och recenserat 14 st böcker. Det är nämligen så att vi ska flytta från Värmland till Småland mot Kalmar hållet till. Det ska bli väldigt spännande tycker vi. Vi kommer bo där från och med 1 juli. Här kommer min lista över recenserade böcker som blev totalt 28 st böcker denna månaden. Mina favoriter denna månaden blev Bidrottningen samt Släppa taget? 

1. Guds verk

2. Flickan i den rosa skogen

3. Den blomstertid nu kommer 

4. Kvinna saknad

5. Väsenjägarna

6. Ufo deckarna - Tjuvar i Ispalatset 

7. Vi rymmer till draken 

8. Fear play

9. Samtal om natten

10. Brytnings tid

11. Släppa taget? 

12. Kråkslottet 

13. Bidrottningen

14. Barnjunfruns berättelse 

15. Glimma del 3 - spelet

16. Svarta vingar över muren

17. Flickan med det röda håret

18. Sylvia i syrentorpet och Rune renoverare 

19. Doktorns döttrar del 5 - Skammen 

20. När det blåser upp till storm

21. Chateau under stormande himmel 

22. Elva smaker av kärlek

23. Lundens hjärta

24. Mannen med den kluvna läppen

25. Odens stenar

26. Solgård del 4- Avslöjad

27. Kärlek på hjärnan

28. Ringfuru



Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summering av maj månads läsning

  Jag hade ju en hög med 14 böcker jag inte hade hunnit recensera från april månad, och jag är nu i fatt dessa i alla fall vilket är skönt. ...