måndag 1 april 2024

Summering av mars månads läsning

I början av månaden lade jag fram tjugo böcker som jag skulle läsa under mars månad. Jag har hunnit med att läsa alla tjugo. Dessutom har jag hunnit läsa tre böcker till. De som inte var med i min bokhög i Mars månad, och alltså bonusböcker är "Ett rikt inre liv", "Det är inte längre vi" samt "Tjuvpack och Systraskap". Så sammanlagt har jag läst tjugotre stycken böcker. Jag fick två bokfavoriter denna månader, "När vassen viker" samt "Chateau vid vägens slut". Jag har läst en hel del fantasy romaner. Men månaden har även innehållit så väl spänningsromaner, som feelgood. Jag har mött känslor som kärlek, sorg, skräck, glädje, spänning, obehag, samt även fått skrattat en hel del. Jag har läst både nya böcker, och böcker som värmt hyllan ett tag. Så månaden har varit både spännande och varierande. 


1. Där vassen viker

2. Ett liv i färg

3.  Off campus del 2 - Snedsteget 

4. Fredens drakar

5. En ska bort 

6. Ett rikt inre liv

7. Tjuvpack och systraskap

8. Stallgänget på Tuva-Min Vackra, Vilda Granis

9. Tidens hjärta

10. Mörkret över Aerwiar 

11. Dags att chilla 

12. Chateau vid vägens slut 

13. Kärlek på ön 

14. Maud Martha 

15. Munnkavle

16. Moorlandstallet- den nya hästen

17. MeloDrama Queens-Vad kan gå fel 

18. Rovmärkt 

19. Wallflowers del två - Yasmin 

20. Funtusia - Stjärnfall

21. Tills jag hittar dig

22. Falsarium

23. Det är inte längre vi


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Flickan i den rosa skogen

"Flickan i den rosa skogen" av Helena Dahlgren utgiven av Nyponförlag . Vi får följa Ella vars liv förändras en dag när polisen ...