fredag 13 oktober 2023

Fem en fredag v. 41: Finanser

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om finanser, fler förslag hos ElisaMatilda.

1. Vad anser du är ditt senaste stora köp?

Svar; När vi köpte vår bil för något år sedan.

2. Vad hoppas du spendera pengar på inom närmaste tiden?

Svar; Nya garderober, julklappar

3. När avstod du senast från att köpa något?

Svar; Det gör jag ofta, då jag inte har något val. Har så dålig ekonomi. Det finns mycket jag skulle vilja ha som jag inte har råd till.

4. När ångrade du senast ett köp?

Svar; Brukar inte ångra mina köp.

5. Vad sparar du till?

Svar; Nya garderober


Ha en riktigt trevlig helg!

Kram Nina

5 kommentarer:

  1. Du är en klok shoppare som håller din budget. Det är väl jättebra!

    SvaraRadera
  2. Du är en klok shoppare som håller din budget. Det är väl jättebra!

    SvaraRadera
  3. jag ångrar mig ibland. bilar är dyra i största allmänhet, men jag tycker att det är skönt att ha en. garderober är bra att ha. en och annan julklapp vill en ju gärna köpa

    SvaraRadera
  4. Man behöver inte så mycket saker, och ofta finns det man vill ha på second hand-butikerna. Men att köpa presenter till andra vill jag inte göra där!

    SvaraRadera

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...