fredag 7 oktober 2022

Fem en fredag v 40-Gång

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på vad vi har att göra-fler förslag hos ElisaMatilda


1. Var gick du senast en promenad?

Svar; Jag gick en tur med Rickard och hans hund Gizmo, samt min hund Siri på promenad i skogen, när han var här och hälsade på. Har sedan dess varit krasslig och inte velat gå ut och anstränga mig då jag hostar mycket.

2. Vad har du för vardagsskor?

Svar; Mina lila foppatofflor går jag jämt med.

3. Hur många steg ungefär går du en vanlig dag? 

Svar; Jag har inte tagit statistik på det. Så jag vet inte.

4. Är du den långsamma eller snabba i gångtrafiken?

Svar Den långsamma på grund av värken.

5. När är du som mest aktiv?

Svar; Det är olika.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

2 kommentarer:

  1. tråkigt med värk, jag stressar inte

    SvaraRadera
  2. Det är inte lätt när man har värk, men bara man inte blir sittande. Då tycker jag mig märka att värken tilltar. Men man får röra sig med måtta! Ha det gott!

    SvaraRadera

Fjärilar i magen

"Fjärilar i magen" av Ida Fryklund , utgiven av Saga Egmont förlag . Vi får följa Oskar som har tagit över sina föräldrars restaur...