söndag 2 oktober 2022

Summering av september månads läsning

I september månad har jag läst endast tolv böcker då jag blev sjuk och inte orkade läsa på en vecka. Sedan var min son Rickard och hälsade på nu på slutet och renoveringen tar också tid, även om min man gör det mesta behöver han hjälp i bland. Att skolan har börjat och med den olika möten osv tar också tid så klart.


Denna månaden har jag varit med och löst flera mordfall. Räddat människor efter jordbävning, passat barn och suttit i ett torn och spanat efter fiende plan, tagit hand om hästar och räddat bibliotek. Lite romantik har jag också hunnit med. Som vanligt lite gott och blandat. Hur har er läsmånad varit?

1. Avgrunden 

2. En vän för livet

3. Vena Amoris

4. Ur spruken jord

5. Gaslightad-Han sa jag var galen 

6. Bokbussen kommer vid midnatt

7. Min fars hemlighet

8. Tornsvalan 

9. Rosenträdgårdens hemlighet 

10. Alexandras utmaning

11. Jag blev frisk av kärlek

12. Barnsköterskan

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...