onsdag 12 oktober 2022

Vardags lycka 🥰

Hur glad blir man inte när det dyker upp så härliga böcker i brevlådan? Idag fick jag dessutom en blomsterlönn med posten. Det är en så vacker krukväxt. Det är vardagslyx för mig. Jag ser fram emot spännande läsning nu. Hmm, vilken ska jag börja med?



"Konungens sändebud"

Av

 Tua Burlin


"Barnmorskan dilemma"
Av
Patricia Harman


"Det som är du känns"
Av
Elisabeth Lendalund

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

2 kommentarer:

Bodygard

"Bodygard" av Katherine Center utgiven av Mius förlag . Svenskt omslag; Daniel Åberg. Bokrecension ; I den här boken får vi följa...