fredag 21 april 2023

Fem en fredag-Borta men inte glömd

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om Borta men inte glömd-fler förslag hos ElisaMatilda


1. Vilken handling som du gjort i veckan vill du gärna få ogjord?

Svar; Tror inte jag gjort något jag ångrar.

2. När senast raderade du något?

Svar; Mailen raderar jag varje dag för att slippa allt onödigt.

3. När har du varit glad över inställda planer?

Svar; När jag har varit sjuk.

4. Vad glömmer du oftast på väg ut genom dörren och som du får vända tillbaka för?

Svar; Brukar inte glömma så mycket.

5. Hur ser du till att komma ihåg något du ska göra dagen efter?

Svar; Skriver upp i telefon, tider och så.


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

2 kommentarer:

  1. Jag skulle verkligen behöva radera mail. Har alldeles för många i inkorgen.

    SvaraRadera
  2. rensa mail behöver en hela tiden. skriver upp saker att komma ihåg i min almanacka

    SvaraRadera

Moorlandstallet- Den nya hästen

"Moorlandstallet- Den nya hästen" av Catherine Hapka utgiven av Bonnier Carlsen förlag . Boken är baserad på  Star-stable spelet ...