lördag 1 april 2023

Summering av mars månads läsning

Denna månad är jag jätte nöjd med min läsning. Hela 17 böcker har jag läst och recenserat. Jag har några stycken böcker som jag snart läst ut också. Trots att jag har varit sjuk med förkylning och hosta det mesta av månaden. Tyvärr har min trötthet gjort att jag inte orkat blogga så mycket. Hoppas jag orkar skriva mer nästa månad. Men min läsning har i alla fall tagit med mig på många härliga äventyr. Jag har varit i djungeln och träffat gorillor, jag har också använt mig av magi, och sen har jag löst många mysterium och fångat skurkar som vanligt. Jag har befunnit mig på många spännande platser, som t ex ett behandlingshem på en herrgård i Skåne. Jag har tagit hand om hästar och hjälpt en hund som blivit människa. Varit med i krig och räddat en soldat från ett brinnande flygplan. Jag har druckit vin och ätit en massa god mat och träffat många nya vänner. Jag har arbetat på en handelsträdgård  på vackra österlen i Skåne och badat i havet. En helt otrolig och magisk månad som vanligt. Jag hoppas verkligen jag kan få en lika fin läsmånad i April.

1. Eldbarnet

2. Kattpojken och Tidstjuven 

3. Konungens ultimatum 

4. Ingen människa är en ö 

5. Trubbel i musteriet

6. Sara och Magnum 

7. När jag blundar är du fortfarande kvar

8. Drömläge för dystra hjärtan

9. Kyssar i regnskog

10. Blodspoeten

11. Udda och jämna 

12. Svartfågel

13. Familjehemligheter på Hedgehog Hollow 

14. Min vän Basti 

15. Kvinnan i kanalen

16. Innan himlen faller 

17. Mord i Gullregnets månad 


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...