fredag 25 november 2022

Fem en fredag v. 47: Svart fredag

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om Svart fredag-fler förslag hos ElisaMatilda 

Jag vill också berätta att från den första december kommer jag att ha min egen julkalender här på bloggen, där jag kommer att presentera en julbok för varje dag fram till julafton. Jag kommer också ha en tävling, där jag kommer att dra två vinnare. 


1. Vad köpte du senast som du behövde?

Svar; Medicin, blev en dyr historia. Jag tar fler tabletter än jag vill. Magen blir kaos av alla mediciner.

2. Vad köpte du senast som du inte behövde?

Svar; Jag köper inget i onödan.

3. Finns det någon Black Friday-erbjudande som lockar?

Svar; Nej, jag tror att priserna är lika som vanligt. Tror inte de rear ut varorna på riktigt.

4. Vad köper du på rea men aldrig annars?

Svar; Jag handlar bara det jag precis behöver. Lite tråkigt, men så är det när man inte har råd.

5. Hur länge skulle du kunna vänta i kö för att köpa något?

Svar; Vet inte. Inte länge i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig dag,

och en underbar 1 advent.

Kram Nina 

2 kommentarer:

  1. Nej det gäller att hålla i pengarna i dessa tider, Och ofta köper man saker helt i onödan. Man samlar på sig mer än nog! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Det är klokt att hålla i pengarna i dessa tider - även om det kan kännas trist ibland.

    SvaraRadera

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...