lördag 26 november 2022

Nystickad mössa och bokpost

 

I går tittade jag och min man på idolfinalen, så jag passade på att sticka en varm och go mössa åt mig själv. Den blev klar på en kväll. Väldigt lättstickad. Detta var för övrigt ett av mina stickprojekt jag hade för i höst. Jag är glad att den blev så fin. Ni vet väl att hemma stickat är årets julklapp? Mönstret hittade jag i "Sticka till dig själv" av Stina Tiselius, utgiven av Ordalaget bokförlag

Sedan trillade det in tre nya böcker i  brevlådan också. Alla tre verkar jätte bra.


"Törnrosens triumf"
Av 
Anna Lestadius Larsson


"Livets lyckliga omvägar"
Av 
Charlotte Butterfield


"Dimön"
Av
Mariette Lindstein

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

2 kommentarer:

Fjärilar i magen

"Fjärilar i magen" av Ida Fryklund , utgiven av Saga Egmont förlag . Vi får följa Oskar som har tagit över sina föräldrars restaur...