fredag 4 november 2022

Fem en fredag v. 44-Räknetal

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om räknetal-fler förslag hos ElisaMatilda


1. Vad är fem saker du gjort den här veckan?

Svar; Hämtat en ny torktumlare, läst, pärlat på en Diamond painting tavla, tittat på tv, varit i Karlstad med Tony, Rickard och William. Vi handlade b la mat på Willys. 

2. Vilka fyra känslor har du haft i veckan?

Svar; Stress, ångest på grund av ekonomi osv, men har även kärlek och glädje inför min familj och bokpost som jag fått i veckan. 

3. Vad har du sett tre av denna veckan? 

Svar; bokpaket

4. Vilka två saker har du i veckan blivit glad av?

Svar; Vår nya torktumlare, Att Rickard varit här och hälsat på.

5. Vilket betyg får veckan, på en skala mellan 1-5? 

Svar; 4

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

6 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig vecka trots stress och andra känslor, kul att ha fått tre bokpaket.

    SvaraRadera
  2. Tre bokpaket, vilken lycka! En ny torktumlare är ju toppen så det måste väl kännas bra.

    SvaraRadera
  3. Positiva inlägg gör mig glad! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. tre bokpaket! kul. oro för ekonomin är inte kul, däremot. 4 är inget dåligt betyg på veckan ändå

    SvaraRadera
  5. Du pärlar och jag målar Paint-by-number, trevliga sysselsättningar som ger ro . Lyssnar samtidigt på ljudbok. Trevlig Allhelgonahelg

    SvaraRadera

Tills jag hittar dig

"Tills jag hittar dig" av Harlan Coben , utgiven av Bookmark förlag . För fem år sedan hittade David sin då tre år gamla son, Matt...