måndag 7 november 2022

Upp och ner- och dagens bokpost

Tre mysiga bokpaket låg det i postlådan idag. Det passade bra då jag känner mig lite nere. Är just nu nere i en tung och tråkigperiod. Små deppigt för det mesta. Jag sover dåligt och har mycket värk som gör sömnsvårigheterna större. Ekonomin är skral dessutom, vilket bidrar till oron. Saknar även min mamma som varit här och hälsat på en vecka och även Rickard som åkt hem nu. Min dotter Izabella har precis flyttat hemifrån, vilket är bra, men saknar henne enormt. Något som ändå är bra är att vi är klara med köket nu och det är så fint. Vår hyresvärd tyckte köket såg välkomnande ut, så han verkar vara nöjd med vårt (mest Tonys) arbete.

"Den rosa stadens hemligheter" 

Av

Alka Joshi 

"Upplöst"

Av

Sara Blaedel

Och

Mads Peder Nordbo

 

"Skandar och den dolda kraften"
Av
A.F.Steadman
Och
"Musse & Helium i väntan på julen"
Av
Camilla Brinck

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

1 kommentar:

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...