torsdag 17 november 2022

Första snön och bokpost

 


Idag kom den första snön. Igår kom några flingor som inte stannade kvar. Fåglarna börjar väl ha svårt att finna mat nu, så jag var ute och gav dem lite talgbollar, för jag såg förut att det var några som var framme och kikade om det fanns något att äta. Jag längtar att börja julpynta men väntar till första advent. Jag har sett att många redan börjat. Till helgen kommer ev Rickard på besök. Det är roligt att han kommer ofta. Det brukar vara så mysigt när han är här. Idag har jag städat här hemma. Annars har det varit en lugn dag. Här nedan kommer en presentation av dagens bokpost.

"Vackra vita lögner"

Av

Lovisa Wistrand 


"Den gömda kristallen"

Av 

Maria Wells


"Till sista droppen"

Av 

Jöns Hellsing


"30 månader"

Av

Jannice Eklöf

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...