onsdag 31 maj 2023

Summering av Maj månads läsning

 


Jag är så nöjd med maj månads läsning! Hela 19 st böcker blev det. Denna månaden har jag verkligen rest till många olika länder genom böckernas värld. Jag har varit på flera platser i USA, både i Colorado och i Main. Jag har varit i Grekland, jag cyklade till Paris, jag har varit i Italien, Norge, Turkiet och på den fiktiva ön Mure i Skottland. Jag har lekt med djur och gett djurungarna mat, badat och surfat, firat påsk och jobbat på äldreboende, löst mysterier och mord och träffat på spöken och vampyrer, jag har lagat en 4000 år gammal skulptur och varit i ett framtida Sverige som övertagits av feminister. En ovanligt spännande och härlig månad. Jag är så nöjd och tackar för alla fina karaktärer jag har haft förmånen att träffa och alla spännande platser jag har fått se, och alla roliga tillika märkliga upplevelser, och all vänskap och kärlek jag har fått.






















Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...