fredag 19 januari 2024

Summering av december månads läsning

Jag kom på att jag glömt att redovisa årets sista månads läsning för december. Det blev ändå 14 st böcker. Det blev lite mindre då man har så mycket julstök. Jag försökte också varva vanliga böcker med jul böcker. "Bekännelser" samt "Landa, andas, lev" blev favoriter. Jag har läst böcker av författare som jag läst böcker av förut, samt några nya. Även någon debutroman. Jag är ändå nöjd med december månads läsning, även om den inte blev riktigt som jag tänkt mig. 

1. Kille bortskänkes (GRATIS) 

2. Illusionisten 

3. De utvalda 

4. Landa, andas, lev 

5. Doktorns döttrar del 3-Låsta dörrar 

6. Insnöad

7. Bekännelser

8. Bara en mistel

9. Grevinnan

10. Skuggtvilling del 1-ELMA

11. Den hundrade kvinnan

12. Berätta ingenting

13. Visst gillar jag julen

14. Arvet du fick


 Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glimma - Spelet

"Glimma - Spelet" av Marie Helleday Ekwurtzel , illustrerad av Lena Furberg , utgiven av Hegas förlag . För barn 9-12 år. Lilly o...