fredag 17 mars 2023

Fem en fredag v. 11

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om firande-fler förslag hos ElisaMatilda

1.Vad hade du för orsak att fira senast?

Svar; Vi firade min dotter Samanthas födelsedag nu den 11 mars då hon fyllde 8 år.

2. När klappade du senast händerna?

Svar; När Tora från farmen tog en plats i finalen.

3. Vad för något fick senast tummen upp av dig?

Svar; Jag ger jämt tummen upp åt olika inlägg på Facebook. Det gör jag dagligen.

4. Firar du när tillfälle ges?

Svar; Ja, vi firar de högtider vi har här i Sverige och våra födelsedagar. 

5. Vilken dag på året firar du mest?

Svar; Det är Julafton, jag älskar julen!


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

4 kommentarer:

  1. Sent grattis till Samantha! Visst är julen fest!

    SvaraRadera
  2. Fira på, det är viktigt att uppmärksamma det härliga i tillvaron!

    SvaraRadera
  3. Då fyller Samantha och jag år samma dag! Fast jag är betydligt äldre.

    SvaraRadera
  4. tror att julen är den största festen för många. min dotterdotter fyller år imorgon. har skickat paket och ska ringa och sjunga

    SvaraRadera

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...