fredag 24 mars 2023

Fem en fredag v. 12-random google

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om random frågor på google-fler förslag hos ElisaMatilda

1. Vilken är den bästa konsert du varit på?

Svar; Jag har inte varit på konsert på länge, så jag kommer inte ihåg.

2. Bäddar du sängen på morgonen?

Svar; Ja, om jag inte ska någon stans och har bråttom.

3.Vilken årstid är din favorit?

Svar; Jag gillar egentligen alla årstider, men jag är inte förtjust i snö. På grund av att jag har problem med mina ben så har jag svårt att gå när det blir halt. Jag har rätt lätt för att ramla. Förra vintern ramlade jag och slog i armbågen så den gick ur led. 

4. Hur för du anteckningar?

Svar; Förhand i en anteckningsbok, ytterst sällan på något annat sätt.

5. Vad har funnits längst på din nuvarande att göra-lista?

Svar; Städa och göra fint i mitt sovrum.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

5 kommentarer:

  1. Jag gillar också alla årstider, men till skillnad från dig så vill jag att det ska vara mycket snö på vintern, och rimfrost i träden. Snöfria vintrar gör att vintern känns så oerhört lång. Använder skor med broddar och det funkar bra. Travlig helg!

    SvaraRadera
  2. jag gillar egentligen alla årstider utom vintern. halka är lömskt. antecknar också för hand på vilket papper som helst om jag inte har en anteckningsbok i närheten

    SvaraRadera
  3. Jag tycker halkan förstör så mycket av vintern. Förr när det var ett kallare vinterklimat så låg ju snö på backen och det var inte så halt. Nu växlar temperaturen dag för dag mellan blask och frost och då blir det bara halt. Jag har brutit armbågen så jag vet hur det är...inte blev den bra heller, men jag har iaf inte ont men kan inte sträcka ut armen helt. Ta det försiktigt där ute, än är inte isfaran över

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är isen som är problemet på vintern, är jätterädd att halka. Sen är det jobbigt att pulsa genom snö också för den delen.

    SvaraRadera

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...