tisdag 4 juli 2023

Summering av Juni månads läsning



17 st böcker lästa i Juni månad.
Denna månaden har jag använt magi och försökt förgöra en trollkarl. Jag har sålt bröllopsklänningar och köpt hus, jag har dejtat och läst poesi.
Jag har också hunnit lösa mord, varit utsatt för övergrepp, blivit kidnappad av en vikingahövding, löst mord och mysterier. Varit i New York och utvecklat mina färdigheter, tillsammans med mina vänner.
Jag har gått på campus och blivit förälskad. Jag har även bakat och dansat på baler. Jag har också arbetat bland annat som tjänsterflicka och drivit ett pensionat. Mycket kärlek och spänning så en bra och omväxlande månad. Jag tyckte alla böckerna var bra, men min favoritbok "Hannas Kaffestuga"


















Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glimma - Spelet

"Glimma - Spelet" av Marie Helleday Ekwurtzel , illustrerad av Lena Furberg , utgiven av Hegas förlag . För barn 9-12 år. Lilly o...