torsdag 19 maj 2022

Bokpost nr 21

Här kommer en redovisning av veckans bokpost. De flesta är överraskningar denna gången. Jag ser fram emot att få läsa alla dessa fina böcker. Så otroligt tacksam. I veckan har jag också hunnit att baka bullar till familjen, som försvann snabbt. 


Jag ville hitta något lättläst till de stora tjejerna här hemma, som har svårt att läsa  pga dyslexi och hittade dessa fina från Vilja förlag.


"Heta kyssar", "Varma vindar" och "Kalla fötter"

Av 

Amanda Hellberg


"Morden i Great Didling"

Av

Katrina Bivald 

Jag fick med en liten påse the som ska bli kul att smaka.


"Jorden rämnar och marken gungar"

Av

Erica Eklund


"Rosberg Bokhandel"

Av

Anna Gustafsson


"Berätta en detalj"

Av

Malin Tuvesson


"Sommarbilder och sanningar"

Av

Caroline Möllesand


"Den bästa sommaren"

Av 

Sara Morgan


"Konserverad kärlek och spröda drömmar" 

Av 

Åsa Hallengård

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...