måndag 7 februari 2022

Bokpost nr 10

 

Idag tänkte jag redovisa lite bokpaket som har kommit i fredags och idag. "Ödets kyss" har jag redan läst och recenserat. Jag är ju fortfarande sjuk så det går lite långsammare att läsa. Jag läser just nu "Tillsammans var vi oslagbara" av Linnéa Engström. 

En av de finaste böcker jag läst!
"Ödets kyss"
Av
Lovisa Wistrand 
"Jätte stugan med korvtaket"
Av 
Vilhelm Sundbom och Jonas Sjöblom
"Alla vill ha sitt"
Av
 Lena Malm
Och
"En annan berättelse"
Av
Helen Lindman
Dessa skickade Visto förlag
Steam storm
"Sökandet efter Merlins stav"
Av Julia Johansson 
Verkar spännande och jag fick även en jätte fin Pride pin. 
"Servitrisen"
Av
Stina Roxlund
"Följa Rhen"
Av 
Jan-Erik Ullström
Have a Nice day!
Kramizar Nina

1 kommentar:

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...