lördag 12 februari 2022

Bokpost nr 12

 


I fredags kom min man upp med hela fyra spännande paket. Det ena paketet tog tre veckor att komma fram. Det blir lite konstigt med posten nu när de bara delar ut vissa dagar i veckan. Mina barn tycker det är roligt att hjälpa mig öppna paketen. I bland är det ju även böcker som jag ska läsa för dom. I dag hjälpte Angelique mig.

"Argbiggornas antikvariat"
Av 
Frida Gråsjö 
Hennes böcker har jag läst förut och tycker om.

"Tant Gredelins vintage"
"Tant Gredelin på turné"
Tant Gredelins julbryderier"
Av 
Anna Lena Stålnacke
Dessa har jag läst ska vara bra!
"Kärlek, lögner och tarot"
Av
Mia Waara
Lite kärlek är aldrig fel...
"Rötter av blod"
Av 
Lina Arvidsson 

Ha en mysig lördag alla ❤-an!

Kramis Nina 

2 kommentarer:

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...