fredag 11 mars 2022

Läser just nu och födelsedags firande.

Idag firar vi Samantha som fyller 7 år. Tänk vad tiden går fort. Nyss var hon en liten bebis. Jag gjorde hemma gjord prinsess tårta åt henne. Hon åt hela 4 bitar av den, så hon tyckte den var god. Morgonen började med att vi väckte henne med frukost på sängen, och hon fick öppna ett paket som farmor hade skickat, innan hon gick till skolan. Hon fick b la en jätte fin handduk. Fint väder har det varit också idag. 

En liten prinsessa äter prinsess tårta.

"Dotter av jord" är en av de böcker jag läser just nu. Jag brukar läsa några olika böcker på samma gång. Jag tycker det är svårt att välja bara en, då många av böckerna ser man jätte mycket fram emot att läsa.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramis Nina

2 kommentarer:

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...