fredag 22 juli 2022

Bok utlottning-Mord under augustimånen

Jag fick ett extra exemplar av boken "Mord under augustimånen" av Lena Risberg, som jag tänker lotta ut. För att deltaga följ min blogg och mitt Instagram kontot Nina Hansson. Skriv att du vill delta på min blogg. Jag meddelar vinnaren här och via mail. Tävlingen avslutas 20220812. För att delta måste du ha en svensk adress.

Från baksidan;

Sköna augusti störs av att en okänd människa hittas död på en byggnadsställning utanför bostadsrättsföreningen Konvaljen på Södermalm i Stockholm. Omständigheterna är både mystiska och oklara. Polisen misstänker mord och en utredning startar. 

Bästa väninnorna Ninni och Bim hamnar återigen i händelsernas centrum. Nyinflyttade grannar, gamla bekanta och utomstående blir misstänkta när damerna startar sin egen mördarjakt. En händelserik och dramatisk utflykt till skärgårdsön Utö väcker ännu fler frågor.

Ha en fortsatt trevlig dag!🐚

Kram Nina 

Läs också min recension av "Mord under augustimånen" här.

12 kommentarer:

  1. Aj då. Måste man ha instagram för att få vara med i utlottningen? Det har inte jag.

    SvaraRadera
  2. jag vill också vara med i tävlingen!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Den boken ligger på vänt att läsas och jag hoppas den är lika mysig som de två före./ Kram Bokprataren

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är gärna med på utlottningen

    SvaraRadera
  5. Ja men den vill man kanske läsa?! Tack för att du gjorde mig uppmärksam på detta. Men jag brukar inte ha nån vidare tur när det kommer till lotteri ... :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min dotter som kommer att få dra en vinnaren.

      Radera

Moorlandstallet- Den nya hästen

"Moorlandstallet- Den nya hästen" av Catherine Hapka utgiven av Bonnier Carlsen förlag . Boken är baserad på  Star-stable spelet ...