fredag 16 september 2022

Fem en fredag v. 37 -Val

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på vad vi gör för val-fler förslag hos ElisaMatilda



1. Vad stod du senast och valde emellan?

Svar; Jag tänkte jag skulle göra ett virkat höstprojekt här hemma. Jag vill virka en långkofta i mormorsrutor. Så jag har helt enkelt valt mellan olika garnfärger.

2. Hur kom du fram till ett beslut?

Svar; Jag tog ett nystan bara. Fler färger skaffar jag senare.

3. Hur länge velat du?

Svar; Inte så länge.

4. Ångrar du någonsin dina val?

Svar; Ibland

5. Vad kommer du välja härnäst?

Svar; Vilken bok jag ska läsa i helgen.


Ha en riktigt trevlig helg!

Kramar Nina

4 kommentarer:

  1. jag tänkte sticka i höst. virka mormorsrutor skulle jag göra till en pläd. har ett vackert garn liggande. helgen ser ut att bli regnig

    SvaraRadera
  2. bara ta en nystan låter som ett bra val

    SvaraRadera
  3. Imponerad av handarbetande personer. Det är inte min bästa gren så valet blir enkelt;)

    SvaraRadera
  4. Du får lägga ut en bild på ditt alster när du virkat klart.

    SvaraRadera

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...