torsdag 1 september 2022

Sumering av Augusti månads läsning

Denna månad hann jag med hela 16 böcker. Det märks att skolan har dragit igång och med den en massa inbokade möten. Men under Augusti månad har jag i alla fall varit med och pratat med gudarna om deras kärleksbekymmer. Sedan har jag varit med i andra världskriget och gömt tyska soldater i mitt hem. Jag har bakat och även ridit och spelat hockey.

Jag har löst mord och satt dit svinpälsar så de sjunger om det. Jag började min erotiska bana vid 52 och sedan följde jag med trollen på deras äventyr. Jag har blivit jagad av dinosaurier och försökt få ett gammalt ex att förstå att jag inte vill ha honom tillbaka.

Jag har även varit ute efter hämd och hunnit jobba i ett öppet kontorslandskap. Månaden har varit givande och riktigt spännande, som vanligt.

1. Regntider

2. Sarahs lag

3. Fiendevän

4. Ines har inget att bjuda på

5. Våga Språnget 

6. Bortbytingen- i fullmånens sken 

7. Galen i dig

8. Netraya

9. Sorgfågel sjunger

10. Vänner i nöd Vänner i död 

11. Det handlar om oss

12. Cirkusprinsessan 

13. Värket

14. Efter det som hände 

15. 52 år och okysst 

16. Thoras arv

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...