måndag 2 januari 2023

Summering av december månads läsning

Jag har hunnit läsa tretton böcker denna månaden. Många bra och fina julböcker bland annat. Jag har recenserat hela 167 böcker under 2022. Jag hoppas det blir fler nästa år. 

I december månad har jag firat jul på många spännande platser. Jag har firat jul I Gränna, på landet och en ö i havet samt på ett stort gods med massor av människor och där detvfanns en stor glittrande julgran. Jag har åkså åkt släde och bakat. Jag har också gått på en Mazha-ball. Jag har rest till Indien och även ändrat mitt liv på en viss bänk. Jag har hållit föredrag runt om i Sverige och passat på att lösa ett spökmysterie. Jag har varit på en spännande resa till Antarktis. Jag har också följt tvillingarna Benjamin och Fabian. Det har varit en mysig och intressant månad.


1. Det som är du känns

2. Livets lyckliga omvägar

3. Den gömda kristallen

4. Julpusslet 

5. Jag firar inte jul

6. Tvillingblod

7. Åtta dagar med dig

8. Jul vid världens ände

9. Vackra vita lögner

10. Purpurvinter 

11. Törnrosens triumf 

12. Väninnorna-Väninnornas jul

13. Tant Gredelin på turné 


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...