fredag 22 april 2022

Bokpost nr 19

 

I tisdags fick jag ta bort gipset men min armbåge är långt ifrån återställd. Läkaren.sa att det va ovanligt att en armbåge gick ur led. Det är i alla fall svårt att göra saker med en hand. Jag hoppas min arm bli lika bra som förut. Var hos sjukgymnasten i onsdags och han menade att det skulle ta minst tio veckor, för att bli helt bra och jag fick lite rörelser att träna på. Dessutom finns det en risk att den kan gå ur led igen. Annars har vi njutit av påskledighet och det har varit såpass fint väder att vi ätit ute på balkongen. Jag tänkte också redovisa lite bokpost som kommit under veckan. Många titlar som jag sett fram emot att få läsa.


"Ödestornet" och "Lögnspiran"

Av 

Joseph A. Davis

"Hur Stella lärde sig prata"

Av 

Christina Hunger

"De fallna"

Av 

Mattias Österberg


"Champagnekorkar och cateringkaos"
Av 
Frida Gråsjö

"Att välja ett liv"
Av 
Marie Lok Björk

"En hund begraven" och "Windsor knuten"
"Drottningens dektetivbyrå"
Av 
S.J. Bennet

"Pastors änkan" 
Av 
Karina Johansson 


"Trälens dotter"
Av
Bernt Wiede


 Här njuter våra ankor av det fina vår vädret.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramizar Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...