fredag 29 april 2022

Bokpost nr 20

Även denna vecka kom väldigt fina böcker till mig. Jag blir så glad och tacksam för alla fina böcker som kommer i brevlådan. Äntligen har våren kommit till oss och den hemska snön är äntligen borta. Min honungsros såg ut att klarat sig över vintern så jag hoppas att den blommar i år och sen har jag lite vackra dahlior som ska ut och göra våra rabatter vackra.


"Dominoeffekten"

Av

Carolina Angelis

"Sällan viskar jag ditt namn"

Av

Karin Björnsbacka

"Vända blad"

Av

Johanna Schreiber

"En kärlekshistoria i Cornwall"

Av

Liz Fenwick

"Breven som länkar oss samman"

Av 

Annelie Högberg

"Dotterns berättelse"

Av

Armando Lucas Correa

Knäckta ägg och krossade hjärtan-en alldeles omöjlig påsk

Av 

Maria Ernestam

"Räddare"

Av

Annah Nozlin

"Hekneväven"

Av

Lars Mytting

"Livet med tro hopp och kärlek"

Av

Camilla Öhman

"En enkel till Indien"

Av 

Caroline Brunstedt

"Den glömda kokboken"

Av 

Christoffer Holst

"När bergen sjunger"

 av

 Nguyen Phan Que Mai

"Och Hur mår fröken Fukura"

Av

 Sayaka Murata


 "Meningen med allt"

Av 

Sandra Albertus

"Så lyckas du! Från frö till växt"

Av

Sophie Collins och Melissa Mabbit

Ha en riktigt mysig läshelg!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...