Jag har läst hela 15 böcker denna månad. Innehållet var varierande. Det var både mysläsning, spänning och kärlek bland innehållet. Det fattas en bok i högen. Nämligen "Sjörök"som en granne ville låna.
Ha en trevlig första april!
Kram Nina
"Bodygard" av Katherine Center utgiven av Mius förlag . Svenskt omslag; Daniel Åberg. Bokrecension ; I den här boken får vi följa...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar