fredag 26 augusti 2022

Fem en fredag-v 34-Förändring

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på vad vi har för Förändringar inför hösten-fler förslag hos ElisaMatilda

1. Vad är din nästa önskan för hösten?

Svar; Att slippa bli sjuk.Barnen brukar dra hem så mycket skit från skolan. 

2.Vad har du fått tillräckligt av gällande sommaren?

Svar; Sol och svalkande bad.

3. Vad är något avklarat inför hösten?

Svar; Första skolveckan.

4.Vad är något som är på gång?

Svar; Renovering av köket. Vi ska måla och tapetsera, bara det blir lite svalare. Just vårt kök ligger på övervåningen, och det blir galet varmt där. Sedan ska jag och min man gå en kurs i sorgebearbetning på grund av sorgen efter Jonathan.

5. Vad blir en förändring i höst?

Svar; Att tonåringarna har börjat läsa på folkhögskolan. 

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

4 kommentarer:

  1. Bad verkar jag för min del aldrig få för mycket av! Men sol behöver bytas mot skugga ibland, det är sant.

    SvaraRadera
  2. en kurs i sorgebearbetning låter viktigt och intressant, vår svärdotter är begravningsentreprenör, vi pratar allt möjligt

    SvaraRadera
  3. bra att båda går kursen. köksrenovering låter jobbigt. köket behöver en ju använda hela tiden. men det är ju skönt när det är gjort

    SvaraRadera
  4. Bad ja, numera är jag badkruka efter att ha varit det motsatta, konstigt hur det kan bli. Låter bra att gå kursen tillsammans. Köksrenovering är jobbigt, men roligt när det är klart.

    SvaraRadera

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...