lördag 20 augusti 2022

Veckans mening-v33

                

Skriv Robert utmanar oss att varje lördag att hitta en mening ur en bok vi läser, som får oss att stanna upp. Den kan vara allvarlig eller rolig. En mening att lägga några sekunder på. 

Min veckans mening kommer denna gång ifrån från boken "Thoras arv" av Pia F Davidsson. Och lyder så här: Hans ljusblå ögon var fästa rakt ner i hennes och den underbara doften från hans kropp...Hela hennes väsen jublade som lärkorna i skyn en vacker försommardag.

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kram Nina

4 kommentarer:

  1. Fast jag föredrar ju koltrastens sång ... :-D

    SvaraRadera
  2. jag tycker att bilden är bra. är förtjust i koltrasten, men just i den här situationen passar nog lärkorna. tror jag

    SvaraRadera
  3. Mysig kattbild. :) Lärkor är väl rätt sällsynta numera, förutom i poesin kanske.

    SvaraRadera

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...