måndag 1 augusti 2022

Summering av Juli månads läsning

Även denna månaden hann jag med att läsa 15 stycken böcker. Denna månad har jag tagit en tur till stjärnorna som astronaut, en vända till artonhundratalet och jobbat som sällskapsdam. Jag har också varit med och gjort svåra val och sprungit från killar och åkt genom hela Sverige som hemlig agent.  Träffat vänner och löst mysterier. Jag har också haft nöjet att träffa på knasiga grannar. Det har varit en väldigt trevlig månad. Tack för alla fina rec ex.

1. Vallmo systrar

2. Babetta 

3. Grannar i nöd och lust

4. Grannar i hämdens timmar

5. Agent troslös 

6. Tända stjärnor

7. Början på något nytt 

8. Rosenträdgården 

9. Mord under augustimånen 

10. Ambassadören på Portland Place 

11. Solnedgång över strandpromenaden 

12. Spel

13. Moderns val

14. Att överleva en sommar

15. Du kan inte fly ödet



Ha en fortsatt trevlig dag!☔🌈

Kramis Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...