lördag 3 december 2022

Veckans mening v 48

 


Skriv Robert utmanar oss att varje lördag att hitta en mening ur en bok vi läser, som får oss att stanna upp. Den kan vara allvarlig eller rolig. En mening att lägga några sekunder på. 

Min veckans mening kommer denna gång ifrån Från boken "Livets lyckliga omvägar" av Charlotte Butterfield.

Den lyder så här: När han kommit ut i hallen hör han Joy säga: "Det händer mer i detta huset än i Hem till gården". 


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

4 kommentarer:

  1. Låter som feelgood! Behövs emellanåt, Jag är olydig och tar (än en gång) Veckans mening inte ur en bok, utan ur en tidningstext ...

    SvaraRadera
  2. Happy weekend for you too…nice picture…love Ria and Leaf 🍀🎄🐾❤️🍀

    SvaraRadera
  3. hem till gården var väl tämligen händelselöst om jag minns rätt

    SvaraRadera
  4. Det var något av en truism, för på den tiden jag följde Hem till gården, så minns jag att väldigt lite hände. Du kunde missa tio avsnitt utan att ha gått miste om något i handlingen ;)

    SvaraRadera

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...