torsdag 1 december 2022

Summering av November månads läsning

Jag har hunnit läsa ut åtta böcker nu i november månad. Jag har även flera påbörjade böcker. Jag kan helt enkelt inte bara läsa en i taget. I alla fall har jag pratat med gud genom en brinnande petunia. Jag var med i den brinnande petunians sällskap, vilket var väldigt trevligt och spännande. God fika fick vi också. Jag har också hunnit med att lösa några olika brott. Sedan har jag även hunnit med att vara ute i dejting livet och lekt med kompisar, varit med i en sekt och levt av vad skogen och platsen har att ge i en salig blandning. Jag är så otroligt glad och tacksam för alla fina böcker som kommer från olika förlag och författare. En helt magisk och underbar månad. Hur har er månad varit?


1. Den brinnande petunian 







8. Den falske Schamanen 



Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BOKSLÄPP maj 2024

INTRESSANTA BOKSLÄPP NU I MAJ!  📖 Jag har spanat på böcker som släpps nu i maj månad. 😍 Här är några av dem. *Den sista flytten  @histori...