fredag 16 februari 2024

Fem en fredag v. 7: Spretigt

I fem en fredag funderar Elisa Matilda på frågor som handlar om veckan som varit, fler förslag hos ElisaMatilda.


Denna vecka blev inte så jobbig som jag trodde. Nästan alla möten hanns med utom Williams som blev inställt pga att den han skulle träffa var sjuk. Det har snöat en hel del också denna veckan. Det har brunnit en hel del lite överallt har jag hört och speciellt den på Liseberg verkade vara svårsläkt. Barnen går nästa vecka också, sedan blir det sportlov. De ser verkligen fram emot att få vara lediga. 

1. Vilken skiva kan du lyssna på repeat?

Svar; Ingen speciell men lyssnar ofta på The Kelly family. 

2. Vad är något äckligt som hänt dig på restaurang?

Svar; Ingenting faktiskt vad jag kan minnas. 

3. Vad vill du uppleva innan du dör?

Svar; Åka på någon resa. Vi har aldrig haft råd eller möjlighet att åka utomlands någonsin. Jag längtar efter att få uppleva andra spännande länder, t ex Skottland eller Irland... Frankrike kanske? 

4. Vilken är den bästa sitcomen?

Svar; Vet ej! Jims värld kanske. Den gillar både jag och min man. 

5. Vilka tre appar i telefonen använder du mest?

Svar; Instagram, facebook


Ha en fortsatt trevlig helg! 

Kram Nina 

4 kommentarer:

  1. åka utomlands är väldigt trevligt. men Sverige är också otroligt vackert och fint.Jims värld kände jag inte till överhuvud taget

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja se mycket mer av Sverige. Vi har ett vackert land. Känner inte heller till Jims värld. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Dina tänkta resmål tror jag är jättebra allihop - jag har inte varit vare sig i Skottland eller på Irland, skulle gärna vilja. Hoppas du kommer iväg!

    SvaraRadera
  4. Skottland är vackert, hoppas du får åka dit nån gång! Jag har varit där en gång och vill gärna tillbaka.

    SvaraRadera

Utan oss

"Utan oss" av Susanne Sundling utgiven av Lava förlag . Johan och Annikas barn har nu lämnat boet, och Annika försöker nu vänja ...