fredag 1 december 2023

Summering av November månads läsning


Denna månaden har det blivit en hel del julromaner. Väldigt många som har gett så mycket julkänsla. Några av favoriterna blev Lovisa Wistrands "Önskningar i månsken" samt "Julmys på Wishing wood" Men också nån deckare och spänningsroman. Det blev även en fantasy som jag tyckte väldigt mycket om som är den första delen i en serie - "Trollbruden" Några feelgood romaner och en bok som handlade om andra världskriget. Sist men inte minst två barnböcker varav en jag läst för min dotter Samantha. En bra läsmånad tycker jag. Jag är tacksam för alla författare och förlag som skickat böcker. 

1. Kärlek och annan galenskap i december

2. Sigge-Höstbus i stallet

3. Julmys på Wishing wood

4. Eldhjulet

5. En önskan om julefrid

6. Trollbruden

7. Vid avgrunden rand

8. Julhälsningar från ett slott i Normandie

9. Barnmorskan i Berlin-De försvunna barnen

10. Salta tårar och söta bullar

11. Önskedottern

12. Osmekmånad

13. Vildliljan - Ellingeserien del 3

14. Alla hjärtans jul

15. Önskningar i månsken


Ha en fortsatt trevlig dag! 

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Av stjärnstoft är vi komna

"Av stjärnstoft är vi komna" av Malin V. Olsson utgiven av Vistoförlag . I denna berättelse gör vi en tidsresa framåt i tiden. Nä...