torsdag 2 februari 2023

Helgfrågan v.5-2023

 


Skönt att det snart är helg. Känns behövligt idag då vi haft sjuka barn här hemma. Min ena dotter Angelique har haft det så besvärligt. Näsan har blött så otroligt mycket så skickade iväg henne och gubben till Karlstad för att kolla upp vad det är för fel. Som jag misstänkte var de halsfluss. Tyvärr ingen antibiotika så hon får repa dig ändå, med isglass osv. 

Veckans helgfråga hos Mia lyder; 

Hur är det med nya författare, någon du fastnat för?

Jag hittar nya favoriter hela tiden. Min senaste debuterade med boken "Under stjärnorna i Paris" Av Karolina Schutzer.



Önskar er en trevlig kväll!

Kram Nina 

6 kommentarer:

  1. Jag har inte läst något av henne än.

    SvaraRadera
  2. Inte läst något av henne, trevligt med tips!

    SvaraRadera
  3. känner inte igen författarnamnet alls

    SvaraRadera
  4. Den boken såg jag nyligen och lockades direkt av omslaget. Tack för påminnelsen!

    SvaraRadera
  5. Den boken såg jag nyligen och lockades direkt av omslaget. Tack för påminnelsen!

    SvaraRadera

Moorlandstallet- Den nya hästen

"Moorlandstallet- Den nya hästen" av Catherine Hapka utgiven av Bonnier Carlsen förlag . Boken är baserad på  Star-stable spelet ...