onsdag 1 februari 2023

Summering av januari 2023 månadsläsning

Denna månad har jag recenserat 11 böcker varav en bilderbok och en novell. Jag har också läst en biografi, som var jätte intressant. Denna månad har jag löst ett fall med en försvunnen familj. Räddat människor från vampyrer, gift mig med en drake.

Jag har haft problem med grannens galande tupp och träffat en familj jag inte haft en aning om jag hade. Jag blev förälskad i en drake och startat en ny vintage butik och haft julbryderier.

Jag har också räddat min väninna från hemska sektmedlemmar. Så som vanligt har månaden varit intressant och väldigt spännande. Jag har haft många härliga läsupplevelser. Några skratt har det också blivit, vilket är underbart när man läser. Jag hade dock velat läst några fler böcker. Jag har påbörjat några stycken som inte jag hunnit läsa ut. 

1. Sakura

2. Arvet efter Hilda

3. Huset i det blommande trädet 

4. Rolf på räddningsuppdrag 

5. En ärlig lögn

6. Dödlig passion

7. Röd Hibiskus 

8. Tant Gredelins Julbryderier 

9. Kokta ägg och krossade hjärtan-en aldeles omöjlig påsk 

10. Addicted to life-bakom masken 

11. Svart Passion 



Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Nina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fjärilar i magen

"Fjärilar i magen" av Ida Fryklund , utgiven av Saga Egmont förlag . Vi får följa Oskar som har tagit över sina föräldrars restaur...